donderdag 2 augustus 2018

Dag 13 31 juli: Niagara Falls - Lake Placid

Vandaag is de langste rijdag van de vakantie, 6 uur zonder stops dus we zullen er wel de helemaal over doen. Wekker vanmorgen vroeg gezet dus op tijd ontbijten bij het hotel want het zat er weer bij.
Zelfs met scrambled eggs en zelf wafels maken....smullen dus!
Na de snelle uitcheck gingen we op weg naar Rainbow Bridge, de grensovergang terug naar USA. dat viel reuze mee. Hij stelde dezelfde vragen en keek in de kofferbak en we mochten gelijk doorrijden. Joepie! Dat was een super meevaller. Nu kilometers maken. We reden omstebeurt en na wat plas en rookpauzes kwamen we om 16 uur bij de camping aan.
We werden met een golfkarretje naar onze cabin gebracht en kregen uitleg hoe alles werkte.
De koffers uit de auto gehaald en een beetje ingeruimd. En toen moesten we nog boodschappen doen en wat te eten halen. Al het drinken was op, op een paar flesjes water na, en er zat een bbq bij het huisje dus dat wilden we eigenlijk doen. Ondertussen gingen leslie en Megan zwemmen en wij een rondje rijden door de buurt. Maar ja we zitten in de middle of nowhere dus geen supermarkt te vinden. Wel een plaatselijke winkel dus daar wel wat drinken en chips gekocht. Ook bij de wine store een drankje gehaald voor erbij. Vanavond werd het pizza! Ook gezellig op ons buitenterrasje en daarna nog een vuurtje maken.

Weer een leuk eind van deze lange reisdag.