zaterdag 4 augustus 2018

Dag 16 3 augustus: Bartlett

Niet zoveel te doen vandaag dus geen wekker en rustig aan beginnen.
Eerst ontbijten want alhoewel we hier een keukentje hebben, hebben we geen eten om te ontbijten.
Dus bij Bart Deli een ontbijtservies genomen. Echt zo'n dorps bedoeling met een Hill Billy achter het fornuis en die je order kwam opnemen. 
Ik nam een pannenkoek met blueberries, erg vullend want ik kreeg hem niet op. Megan een bagel met pindakaas, leslie een egg sandwich en Alain eieren met toast.
Smaakte goed tegen een Hill Billy prijs ;-)
Hierna via de Kancamagus Highway naar Flume Gorge. Helaas regende het onderweg dus we hebben er niet veel van gezien. 
Gelukkig stopte het toen we de wandeling naar de Flume gingen maken. 

We hebben een Discovery Pass genomen zodat we hierna ook de Aerial Tramway kunnen doen. Dat scheelde $ 4.00. Tja we blijven Hollanders....hahahaha
Maar die Flume is een leuke wandeling, je kan eerst een stukje met de bus maar de rest wandelen. Via trappen omhoog....mooi gemaakt en avontuurlijk voor de kinderen. 







Mooie steile watervallen. Het 2e gedeelte was niet zo spectaculair. Wel een covered bridge. De enige die we gezien hebben. Een brug is een brug toch?
Op naar Aerial tramway....leuk de bergen echt in.
Het was best hoog, en onderweg zagen we beer!! Eindelijk een beer gezien deze vakantie. Leslie heeft een supermooi filmpje ervan!
Eenmaal boven begon het een klein beetje te spetteren maar we hielden stug vol en maakten de wandeling naar de Observation Tower. 





Boven hebben we ook nog een pizza en kipfingers gegeten als lunch want eenmaal beneden gingen we naar de outlets! Shoppen!
Hier helemaal lekker in de taxfree staat New Hampshire.
Eerst naar Nike, daar gingen we met 4 paar schoenen de deur uit maar niks voor mij.... mijn maat was er niet in de schoenen die ik leuk vind. Toen tommy hilfiger en daar was het shirt die ik leuk vond ook niet in mijn maat...dus toch een polo genomen. 
De rest is wel weer goed geslaagd, under amour en Adidas zijn we ook nog geweest. Credit card is aardig leeg...
Dus tijd voor avondeten...het was tenslotte al een uur of 8. We hebben lekker gegeten bij Brandils pizza waar ik een pasta met pesto en kip heb gegeten, Alain meatball sliders en de kids pizza. Alain heeft hier een heel lekker biertje genomen die naar watermeloen smaakte, die thuis opzoeken en bestellen!
Toen ook nog naar Maidenform voor ondergoed en toen was het klaar!
Naar ons huisje terug, een drankje binnen want het regende weer.....
En slapen.....zzzzz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten